perjantai 5. helmikuuta 2016

Kokeilussa Diorin Forever-meikkivoide

Päätin eilen kokeilla jostain lehdestä löytämääni Diorin Forever-meikkivoidetta. Tältä näyte näytti ennen avaamista:
Voiteen luvattiin sulauttuvan yhteen ihon kanssa tehden samettisen ja virheettömän tuloksen, olevan nopea ja helppo levittää sekä pysyvän kasvoilla muuttumattomana. Tuote on peittävä mattameikkivoide, jossa on suojakerroin 25. Voiteen laitettuani huomasin lopputuloksen olevan luonnollinen, mikä on aina hyvä asia.

Etsiessäni tietoa tuotteesta sain selville, että tämä meikkivoide on tarkoitettu sekaiholle. Itselläni taas on kuiva iho, joten en koe tätä meikkivoidetta omakseni. Toinen asia, josta en pitänyt, oli tuoksu! Nimittäin avatessani tuotteen mietin, onko kyse meikkivoiteesta vai hajuvedestä. Tuoksu tunkeutui heti nenään tällaisella hajusteherkällä.

En ole koskaan aiemmin käyttänyt Diorin tuotteita, joten minulla ei oikeastaan ollut mitään ennakko-odotuksia tämän meikkivoiteen suhteen. Nyt kun olen sitä pari kertaa käyttänyt, totesin, ettei tämä ole minulle tarkoitettu tuote. Päätin kuitenkin käyttää näytteen loppuun. Itse en tuotetta aio tulevaisuudessa ostaa. 3/5

2 kommenttia:

  1. Mulla tää meikkivoide löytyy ja se on ihan mun lemppari :) tässä näkee miten kaikki ei sovi kaikille :D mä en itse haista sitä tuoksua selvästi mutta varmasti se häiritsee jos on yhtään tuoksuherkkä! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, niinpä! :D Tosiaan kuivaihoisena ja tuoksuherkkänä en kokenut tätä meikkivoidetta omakseni. Onneksi meille kaikille on kuitenkin olemassa se omalle iholle sopiva tuote. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)